Egy kutyakozmetika számára kulcsfontosságú, hogy ismerjék a környéken. A koronavírus-járvány miatt az emberek most amúgy is egyre több helyi szolgáltatást vesznek igénybe, ami remek alkalmat teremt a céged ismertségének a növelésére – ehhez adunk néhány remek tippet.
Kategória: Marketing
A vendég a legfontosabb a válságban is!
Akár nyitva van a kutyakozmetikád, akár nincs, egy dologra oda kell figyelned: maradjon meg a kapcsolat a vendég és közötted, sőt kösd őket a korábbinál szorosabban magadhoz. Hogyan? Adunk pár jól bevált tippet.
A vevőmegtartás trükkjei: ha tetszett, visszajön
A marketing egyik alapigazsága, hogy könnyebb és olcsóbb egy meglévő ügyfelet megtartani, mint egy újat szerezni. A vásárlók megtartására a hűségprogramok hivatottak, tágabb értelemben persze minden, ami hozzájárul a kellemes légkörhöz és ahhoz, hogy a gazdinak legyen kedve visszajönni.
Megosztjuk veled a jó Facebook-poszt titkait
Nem könnyű hatékony Facebook-posztot írni, ráadásul időnként maga a közösségi portál is változtatja algoritmusát. Az egyetlen szabály az, hogy nincs olyan stratégia, ami mindenki számára megfelelő lenne.
A bevétel növelésének egyik módja: upselling
Minden kutyakozmetika célja a bevétel növelése. Ez lehetséges úgy, hogy új ügyfelet szerzünk, vagy úgy, hogy a meglévőket bírjuk rá arra, hogy az eddiginél többet költsenek – persze ideális esetben elérjük mind a kettőt.
Erre a 10 dologra figyelj, ha weblapot akarsz indítani
Az ma már nem kérdés, szüksége van-e minden kutyakozmetikának weblapra. Igen. A legtöbben a weben néznek szét először, ez azokra is, akik kutyakozmetikát keresnek. Ami nincs a weben, az nem létezik. Sok múlik viszont azon, milyen a weblap – nyilván legyen jó, de vajon mitől jó egy kutyakozmetikus weboldala? És ami még lényegesebb: hogyan lehet megúszni OLCSÓN?