A helyi ismertség elengedhetetlen

Egy kutyakozmetikámak fontosak a helyi kapcsolatok

Egy kutyakozmetika számára kulcsfontosságú, hogy ismerjék a környéken. A koronavírus-járvány miatt az emberek most amúgy is egyre több helyi szolgáltatást vesznek igénybe, ami remek alkalmat teremt a céged ismertségének a növelésére – ehhez adunk néhány remek tippet.

Az első lépés, hogy legyen jól felismerhető, a helyi üzletektől jól elkülöníthető márkád. Gondolj a világ legjobb márkáira: Coca-Cola, Apple, Nike, bármire, ami eszedbe jut. Nézd meg, ők hogyan csinálják, és vedd át tőlük, amit tudsz. A márkaépítésbe nagyon sok minden beletartozik a kutyakozmetikád feliratától kezdve a weboldaladon – mert kell, erről itt írtunk – a Facebook-oldaladon, az üzlet berendezésén át egészen addig, ahogyan a vendégekhez fordulsz.

Hozd létre cégprofilodat a Google Cégem szolgáltatásban. Ingyenes, nem is túlságosan bonyolult, és ez teszi lehetővé, hogy az interneten is elérhetővé válj azok számára, akik ott keresnek kutyakozmetikát. A Google ugyanis így megjelenít a Google térképen. Egyre többen lesznek, akik online tájékozódnak, nem szabad lemondanod róluk!

Itt olvashatod a Google tájékoztatóját arról, milyen lépéseket kell ehhez megtenned.

A helyi kiadványokban is érdemes szerepelni

Szerepelj a helyi katalógusokban. Ezzel egy másik réteget célozhatsz meg, azokat, akik nem az interneten keresnek szolgáltatókat, hanem hagyományos, papíralapú katalógusokban. Nézz szét, mi érhető el abban a városban vagy kerületben, ahol az üzleted működik. Arany Oldalak? Kisokos? Lehet, hogy már te is kaptál belőlük. Tekints rájuk úgy, mint egy lehetőségre a kutyakozmetikád ismertté tételére.

Hirdess a helyi újságban! Egy apróhirdetés feladásának az ára nem túl magas, érdemes megpróbálni, hoz-e vendégeket. Ha igen, bizonyos időközönként jelentess meg újabb hirdetéseket, ha nem, felejtsd el. Nincs általános szabály, neked kell végigpróbálgatnod, mi a hatékony.  

Legyenek helyi kapcsolataid!

Szállj be helyi kezdeményezésekbe! Nézz szét, van-e olyan egyesület, ami rendszeresen szervez programokat. Velük is megpróbálhatsz együttműködni – ha van hirdetőtáblájuk, valószínűleg elhelyezhetsz hirdetéseket rajta. Az is nagyon hasznos, ha részt veszel a programjaikon. Ahol én élek, ott például a helyi lokálpatrióta kör gyakran szervez túrával egybekötött szemétszedést. Embereket ismerek meg, mozgok, és még teszek is valamit a közösségért. Ha van kutyád, vidd magaddal! Kutyás emberrel szinte mindenki beszélget. Ismered a Mi utcánk oldalt? Saját definíciója szerint ez „egy olyan közösségi oldal és közösségépítő platform, amivel könnyedén megismerhetjük a környezetünkben élőket és felismerhetjük a jó szomszédságban rejlő lehetőségeket.” Ugye nem is kell tovább magyarázni, miért fontos ez neked is?

Oszd meg barátaiddal is, ha tetszett a cikk:
  •  
  •   
  •  

Legutóbbi bejegyzések

Szólj hozzá